+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Grand hotel Jaroměř Bewertungen

Hotelbewertung

78%
Gut

von 83 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    79%
  • Sauberkeit

    83%
  • Ausstattung

    75%
  • Komfort

    73%
  • Preis-Leistungverhältnis

    79%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jiří Burda

Einzelreisender, 22.6.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Pokud se chcete cítit více nevytani. Obsluha co na vás kouká jako coze vy tu chcete spát ne už nikdy!!!! To raději do arkusu sice je to díra taky, ale aspoň se umí chovat!

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 13.11.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
25 %
  • Prostředí je nevalné, nevaří se v hotelu a pobyt byl bez snídaně. Jedná se o ubytování pro dělníky, prostředí je nepříjemné.

Persönlich
2
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 20.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
35 %
  • NIČ

  • Degradácia názvu GRAND HOTEL ????????????

Persönlich
0
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Jiří

Familie mit älteren Kindern, 28.7.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
36 %
  • čistá koupelna

  • příšerné prostředí historické budovy, zápach a tma na chotbách, neútulný pokoj, hrozné postele

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 8.5.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 2.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
40 %
  • Restaurace nevaří.Nejblizsi cca 500 metrů.Pokeje min uklizené chce to nápravu.Kola všude opřené.

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 26.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Bylo tam ticho a klid v noci.

  • Naprosto příšerný vstup na recepci - musíte projít kolem WC, biliáru a automatu. Za recepci je vydáván výčep, kde je totálně zahuleno a než vyřídíte ubytování, smrdíte jako tchoř. Za restauraci je vydáván nějaký divný prostor u hotelu - prý mexická restaurace, která se vyznačuje tím, že je v ní nahuleno a hulí i kuchař, který sedí za stolkem pro hosty. Nemilým překvapením je neexistence snídaní - prý nemají na to prostory - budova je ale obrovská.... jedním slovem HRŮZA.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
6

Jan

Älteres Paar, 18.8.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %
  • snaha majitele objektu o vkusnou rekonstrukci budovy podle historických podkladů a fotografií

  • neochotný až drzý personál, potvrzení o zaplacení noclehu bylo vystaveno až na opakovanou žádost ubytovaného, na příjmovém dokladu je doslovně uvedeno: UBITOVÁNÍ - TISÍCŠESCET chybí lednička v pokoji když už nedávají snídaně vzhledem k umístění hotelu na kruhovém objezdu se dalo v klidu spát asi od 23.50 až do 02.00, kdy provoz opět zhoustl jinak se to dalo přežít mějte se pěkně zdraví klient Bajnar starší

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 8.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Rezervovali jsme apartmán s kuchyňkou,dostali jsme klasický pokoj.Internet nefungoval,restaurace byla z provozních důvodů otevřena jen do 18.00.Na naše připomínky reagoval přítomný recepční slovy:stěžujte si u vedoucího,jsem jen zaměstnanec.Víckrát bych do tohoto hotelu nejela

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Běla

Älteres Paar, 23.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
55 %
  • Je mi líto, nebyli jsme nadšeni, očekávali jsme trochu jinou úroveň na tříhvězdičkový hotel.

  • Nepochopili jsme, že když jsme si zarezervovali ubytování v apartmánu a přijeli ve správný čas,bylo nám sděleno, že žádný apartmán už není. Takže k čemu rezervace? naštěstí mladík od výčepu který zřejmě zastupoval recepčního nám přidělil dva pokoje, jinak bychom museli začít pátrat po městě což by nás velmi rozladilo. Pokoje průměrné, na přespání stačily, ale na malé posezení nebyly. Nepříjemný zápach kouře na chodbách, opotřebované schody, prvními dojmy jsme nebyli naprosto nadšeni. Do tohoto hotelu bychom se určitě nikdy nevrátili. Mrzelo nás, že jsme zrovna měli na návštěvě příbuzné z USA a chtěli jsme, aby měli ty nejlepší zážitky. Ještěže do Kuksu bylo tak blízko a tam bylo opravdu krásně!

Persönlich
4
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jitka

Familie mit älteren Kindern, 7.7.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Gruppe von Freunden, 1.8.2018

Slovensko

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

Udo Mierau

Gruppe von Freunden, 25.7.2017

Jaromeř Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Das Hotel liegt an einer stark befahrenen Kreuzung/Kreisverkehr von Fernverkehrsstraßen und ließ eine erholsame Nachtruhe nicht zu. Für Radreisende oder Gäste mit längerem Aufenthalt nicht zu empfehlen.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 3.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 4.8.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 12.9.2020

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jiřina

Gruppe von Freunden, 5.6.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Úprava okolo hotelu

  • Úschovna jízdních kol žádná, při rezervaci napsaná. Snídaně žádné, lednička na pokojích žádná,restaurace zavřena. RECEPCE hotelu ve výčepu baru, hlučná silnice u hotelu,nepříjemný nevětraný zápach na chodbách, opotřebované schody, požární alarm nezakrytý. Dříve byl název hotelu GRAND pojem, dnes působí jako ubytovna. Měla jsem objednané 3 pokoje, akorát jeden byl v pořádku.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana

Einzelreisender, 12.6.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Nocni ruch z herny

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
6

František Preis

Einzelreisender, 11.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Zuzana

Älteres Paar, 9.10.2022

Frýdek-Místek Česká republika

  • Gesamtbewertung
67 %
  • Hlučnost projíždějících aut z hlavní silnice.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8